Stručni rad
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.
Vicko Krampus
; University of Applied Sciences VERN
Ozana Ramljak
; University of Applied Sciences VERN
Puni tekst: hrvatski pdf 302 Kb
str. 579-590
preuzimanja: 409
citiraj
APA 6th Edition
Krampus, V. i Ramljak, O. (2014). Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education, 16 (2), 579-590. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125032
MLA 8th Edition
Krampus, Vicko i Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 2, 2014, str. 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032. Citirano 14.01.2025.
Chicago 17th Edition
Krampus, Vicko i Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education 16, br. 2 (2014): 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032
Harvard
Krampus, V., i Ramljak, O. (2014). 'Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.', Croatian Journal of Education, 16(2), str. 579-590. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125032 (Datum pristupa: 14.01.2025.)
Vancouver
Krampus V, Ramljak O. Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 14.01.2025.];16(2):579-590. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125032
IEEE
V. Krampus i O. Ramljak, "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 2, str. 579-590, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125032. [Citirano: 14.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 302 Kb
str. 579-590
preuzimanja: 436
citiraj
APA 6th Edition
Krampus, V. i Ramljak, O. (2014). Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education, 16 (2), 579-590. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125032
MLA 8th Edition
Krampus, Vicko i Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 2, 2014, str. 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032. Citirano 14.01.2025.
Chicago 17th Edition
Krampus, Vicko i Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education 16, br. 2 (2014): 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032
Harvard
Krampus, V., i Ramljak, O. (2014). 'Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.', Croatian Journal of Education, 16(2), str. 579-590. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125032 (Datum pristupa: 14.01.2025.)
Vancouver
Krampus V, Ramljak O. Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 14.01.2025.];16(2):579-590. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125032
IEEE
V. Krampus i O. Ramljak, "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 2, str. 579-590, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125032. [Citirano: 14.01.2025.]
Sažetak
U radu se raščlanjuju rezultati inicijalnoga testa, provedenoga među studentima prve godine ekonomskog usmjerenja visokoškolske ustanove u Zagrebu. Provjeravala se razina znanja iz standardnoga hrvatskog jezika koja su, prema programu, učenici trebali usvojiti do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Test je proveden na početku svake godine u sklopu nastave Poslovnog hrvatskog jezika jer takvo
testiranje odmah na početku rješava dvojbe o spremnosti studenata za praćenje nastave, smanjuje pojavu mogućih otpora u učenju i izbjegavanje rada, istodobno pojačavajući perzistentnost, motiviranost za rad i suradnju s predavačem. Cilj je bio propitati prosječnu razinu pismenosti kako bi se utvrdile jezične kompetencije
studenata te odredila polazna platforma za izvođenje nastave. U radu je prikazan prvi dio istraživanja koje će obuhvatiti i raščlambu rezultata testiranja na završnim testovima, i to u studentskim grupama koje su izvodile nastavu, a uzimajući u obzir rezultate inicijalnih testova, i onih koje su nastavu izvodile prema planu koji nije uključio provjeru i djelomično prilagođavanje početnom znanju studenata, kako bi se provjerila svrha i učinak predtestiranja.
Ključne riječi
hrvatski jezik; inicijalni test; interaktivna nastava; pismenost
Hrčak ID:
125032
URI
https://hrcak.srce.hr/125032
Datum izdavanja:
26.6.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.841
*