Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Komunikacija u obitelji o medijskim sadržajima

Mirela Tolić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 445 Kb

str. 103-115

preuzimanja: 1.631

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 114 Kb

str. 117-117

preuzimanja: 267

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 128 Kb

str. 116-116

preuzimanja: 333

citiraj


Sažetak

Problem istraživanja u ovom radu upućuje na nedostatnost istraživanja učestalosti komunikacije u obitelji o medijskim sadržajima. Praktični doprinos rada je implementacija rezultata istraživanja u odgojnoj praksi: ponuditi projekt kritičke analize medijskih sadržaja s primjenjivim modelom stjecanja kompetencija za djecu i roditelje. Radom će se utvrditi nedostatnost komunikacije u obitelji o medijskim sadržajima te će se uputiti na moguća poboljšanja pedagoške prakse, kako bi svako dijete dobilo priliku osvijestiti i razviti medijske kompetencije pravilnim korištenjem istih. Ovaj rad predlaže različita polazišta za veću senzibilizaciju stručnjaka i roditelja u cilju integriranja nastavnoga predmeta i sadržaja Medijskoga odgoja u suvremeni školski kurikulum. Gubitak komunikacije u obitelji dovodi do smanjenja uloge roditeljstva. U radu se polazi od pitanja: Kako se selektivno, svrsishodno i odgojno koristiti medijima? Ovo se pitanje odnosi na ciljeve kritičkog učenja. Donose se argumenti o potrebi razvoja refeksivno-kritičkog stava i razvoja kvalitetne komunikacije u obitelji o medijskim sadržajima.

Ključne riječi

odgoj za medije; medijski sadržaji; komunikacijska kompetencija; obitelj

Hrčak ID:

126480

URI

https://hrcak.srce.hr/126480

Datum izdavanja:

21.5.2013.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski

Posjeta: 4.071 *