Izvorni znanstveni članak
Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera
Dragan Lambić
; Department of Informatics in Education, Faculty of Education, University of Novi Sad
Puni tekst: engleski pdf 364 Kb
str. 815-846
preuzimanja: 442
citiraj
APA 6th Edition
Lambić, D. (2014). Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education, 16 (3), 815-846. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/128200
MLA 8th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 3, 2014, str. 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education 16, br. 3 (2014): 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200
Harvard
Lambić, D. (2014). 'Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera', Croatian Journal of Education, 16(3), str. 815-846. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/128200 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Lambić D. Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];16(3):815-846. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128200
IEEE
D. Lambić, "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 3, str. 815-846, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128200. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 364 Kb
str. 815-846
preuzimanja: 535
citiraj
APA 6th Edition
Lambić, D. (2014). Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education, 16 (3), 815-846. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/128200
MLA 8th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 3, 2014, str. 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education 16, br. 3 (2014): 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200
Harvard
Lambić, D. (2014). 'Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera', Croatian Journal of Education, 16(3), str. 815-846. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/128200 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Lambić D. Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];16(3):815-846. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128200
IEEE
D. Lambić, "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 3, str. 815-846, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128200. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Svrha ovoga istraživanja bila je razotkriti čimbenike koji značajno utječu na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera u podučavanju. Istraživanje je sadržavalo devet faktora, a obrađeno je 112 važećih upitnika. Rezultati su pokazali da na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera utječe šest čimbenika: potreban napor, osobna inovativnost, percepcija jednostavnog korištenja, percepcija korisnosti, prijašnje tehničko obrazovanje i uživanje u pomoći drugima (altruizam). Iako ne postoje veće razlike u stavovima o korištenju obrazovnog softvera s obzirom na spol, istraživanje je pokazalo da postoje značajne razlike kod nekih čestica vezanih uz mišljenje o vlastitim sposobnostima.
Ključne riječi
istraživanje prema spolu; obrazovanje nastavnika; stavovi budućih nastavnika; upotreba informacijske tehnologije
Hrčak ID:
128200
URI
https://hrcak.srce.hr/128200
Datum izdavanja:
29.9.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.494
*