Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera

Dragan Lambić ; Department of Informatics in Education, Faculty of Education, University of Novi Sad


Puni tekst: engleski pdf 364 Kb

str. 815-846

preuzimanja: 365

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 364 Kb

str. 815-846

preuzimanja: 469

citiraj


Sažetak

Svrha ovoga istraživanja bila je razotkriti čimbenike koji značajno utječu na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera u podučavanju. Istraživanje je sadržavalo devet faktora, a obrađeno je 112 važećih upitnika. Rezultati su pokazali da na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera utječe šest čimbenika: potreban napor, osobna inovativnost, percepcija jednostavnog korištenja, percepcija korisnosti, prijašnje tehničko obrazovanje i uživanje u pomoći drugima (altruizam). Iako ne postoje veće razlike u stavovima o korištenju obrazovnog softvera s obzirom na spol, istraživanje je pokazalo da postoje značajne razlike kod nekih čestica vezanih uz mišljenje o vlastitim sposobnostima.

Ključne riječi

istraživanje prema spolu; obrazovanje nastavnika; stavovi budućih nastavnika; upotreba informacijske tehnologije

Hrčak ID:

128200

URI

https://hrcak.srce.hr/128200

Datum izdavanja:

29.9.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.642 *