Stručni rad
Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi
Hans-Joachim Jürgens
Puni tekst: njemački pdf 613 Kb
str. 75-94
preuzimanja: 6.699
citiraj
APA 6th Edition
Jürgens, H. (2014). Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi. Libri et liberi, 3 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/128425
MLA 8th Edition
Jürgens, Hans-Joachim. "Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi." Libri et liberi, vol. 3, br. 1, 2014, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/128425. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jürgens, Hans-Joachim. "Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi." Libri et liberi 3, br. 1 (2014): 0-0. https://hrcak.srce.hr/128425
Harvard
Jürgens, H. (2014). 'Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi', Libri et liberi, 3(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/128425 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Jürgens H. Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi. Libri et liberi [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];3(1). Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128425
IEEE
H. Jürgens, "Usvajanje znanja o književnosti pomoću dječje književnosti kao doprinos estetskome obrazovanju djece mlađe školske dobi", Libri et liberi, vol.3, br. 1, str. 0-0, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128425. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
U prilogu se na primjeru dječjih knjiga Die tollkühnen Abenteuer von JanBenMax [Vratolomne pustolovine JanBenMaxa] i Eddies Lügengeschichten [Eddijeve lagarije] Zorana Drvenkara predstavljaju Dva metodička modela nastavnih aktivnosti utemeljena u metodici primarnoga književnoga i estetskoga odgoja i obrazovanja Kaspara H. Spinnera. Pritom se posebna pažnja posvećuje načinu poučavanja koje je usmjereno na konkretne učeničke djelatnosti i stvaranje tekstova te na učenje uporabom svih osjetila.
Ključne riječi
Zoran Drvenkar; estetsko obrazovanje; dječja književnosti; književno učenje; lagarije; istina
Hrčak ID:
128425
URI
https://hrcak.srce.hr/128425
Datum izdavanja:
10.11.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 8.671
*