Skip to the main content

Original scientific paper

Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika

Tamara Kisovar-Ivanda ; Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja


Full text: croatian pdf 1.010 Kb

page 343-358

downloads: 711

cite

Full text: english pdf 382 Kb

page 359-359

downloads: 222

cite

Full text: german pdf 382 Kb

page 360-360

downloads: 219

cite


Abstract

U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.

Keywords

dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija

Hrčak ID:

129674

URI

https://hrcak.srce.hr/129674

Publication date:

18.11.2013.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.322 *