Original scientific paper
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
Tamara Kisovar-Ivanda
; Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Full text: croatian pdf 1.010 Kb
page 343-358
downloads: 711
cite
APA 6th Edition
Kisovar-Ivanda, T. (2013). Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-358. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129674
MLA 8th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, no. 2, 2013, pp. 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja 10, no. 2 (2013): 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674
Harvard
Kisovar-Ivanda, T. (2013). 'Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika', Pedagogijska istraživanja, 10(2), pp. 343-358. Available at: https://hrcak.srce.hr/129674 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Kisovar-Ivanda T. Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [cited 2024 November 25];10(2):343-358. Available from: https://hrcak.srce.hr/129674
IEEE
T. Kisovar-Ivanda, "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.10, no. 2, pp. 343-358, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129674. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: english pdf 382 Kb
page 359-359
downloads: 222
cite
APA 6th Edition
Kisovar-Ivanda, T. (2013). Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-358. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129674
MLA 8th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, no. 2, 2013, pp. 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja 10, no. 2 (2013): 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674
Harvard
Kisovar-Ivanda, T. (2013). 'Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika', Pedagogijska istraživanja, 10(2), pp. 343-358. Available at: https://hrcak.srce.hr/129674 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Kisovar-Ivanda T. Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [cited 2024 November 25];10(2):343-358. Available from: https://hrcak.srce.hr/129674
IEEE
T. Kisovar-Ivanda, "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.10, no. 2, pp. 343-358, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129674. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: german pdf 382 Kb
page 360-360
downloads: 219
cite
APA 6th Edition
Kisovar-Ivanda, T. (2013). Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-358. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129674
MLA 8th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, no. 2, 2013, pp. 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja 10, no. 2 (2013): 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674
Harvard
Kisovar-Ivanda, T. (2013). 'Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika', Pedagogijska istraživanja, 10(2), pp. 343-358. Available at: https://hrcak.srce.hr/129674 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Kisovar-Ivanda T. Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [cited 2024 November 25];10(2):343-358. Available from: https://hrcak.srce.hr/129674
IEEE
T. Kisovar-Ivanda, "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.10, no. 2, pp. 343-358, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129674. [Accessed: 25 November 2024]
Abstract
U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.
Keywords
dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija
Hrčak ID:
129674
URI
https://hrcak.srce.hr/129674
Publication date:
18.11.2013.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.322
*