Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika

Tamara Kisovar-Ivanda ; Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja


Puni tekst: hrvatski pdf 1.010 Kb

str. 343-358

preuzimanja: 711

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 382 Kb

str. 359-359

preuzimanja: 222

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 382 Kb

str. 360-360

preuzimanja: 219

citiraj


Sažetak

U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.

Ključne riječi

dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija

Hrčak ID:

129674

URI

https://hrcak.srce.hr/129674

Datum izdavanja:

18.11.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.322 *