Izvorni znanstveni članak
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
Tamara Kisovar-Ivanda
; Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Puni tekst: hrvatski pdf 1.010 Kb
str. 343-358
preuzimanja: 711
citiraj
APA 6th Edition
Kisovar-Ivanda, T. (2013). Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-358. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129674
MLA 8th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674
Harvard
Kisovar-Ivanda, T. (2013). 'Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 343-358. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129674 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Kisovar-Ivanda T. Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 25.11.2024.];10(2):343-358. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129674
IEEE
T. Kisovar-Ivanda, "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 343-358, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129674. [Citirano: 25.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 382 Kb
str. 359-359
preuzimanja: 222
citiraj
APA 6th Edition
Kisovar-Ivanda, T. (2013). Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-358. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129674
MLA 8th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674
Harvard
Kisovar-Ivanda, T. (2013). 'Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 343-358. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129674 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Kisovar-Ivanda T. Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 25.11.2024.];10(2):343-358. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129674
IEEE
T. Kisovar-Ivanda, "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 343-358, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129674. [Citirano: 25.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 382 Kb
str. 360-360
preuzimanja: 219
citiraj
APA 6th Edition
Kisovar-Ivanda, T. (2013). Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-358. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129674
MLA 8th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kisovar-Ivanda, Tamara. "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 343-358. https://hrcak.srce.hr/129674
Harvard
Kisovar-Ivanda, T. (2013). 'Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 343-358. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129674 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Kisovar-Ivanda T. Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 25.11.2024.];10(2):343-358. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129674
IEEE
T. Kisovar-Ivanda, "Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 343-358, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129674. [Citirano: 25.11.2024.]
Sažetak
U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.
Ključne riječi
dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija
Hrčak ID:
129674
URI
https://hrcak.srce.hr/129674
Datum izdavanja:
18.11.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.322
*