Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Suzana Aflić orcid id orcid.org/0000-0002-2946-156X ; Sveučilište u Puli, Odjel za ekonomiju Mijo Mirković, Poslijediplomski doktorski studij, Kanfanar, Hrvatska
Emil Priskić ; Sveučilište u Puli, Odjel za ekonomiju Mijo Mirković, Poslijediplomski doktorski studij, Kanfanar, Hrvatska
Lucija Bačić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni stručni centar za stručne studije, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 264 Kb

str. 329-335

preuzimanja: 839

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 264 Kb

str. 329-335

preuzimanja: 539

citiraj


Sažetak

Turizam je jedan od važnijih sektora u ekonomiji, a posebice u Hrvatskoj gdje čini 15% BDPa. Stoga je i investiranje u turistički sektor vrlo važan segment za daljnji razvoj Hrvatske. Svaki je poduzetnik kao potencijalni investitor dobrodošao na zasićeno turističko tržište s velikim hotelskim tvrtkama. Novi smjer poduzetničkog investiranja u Hrvatskoj jesu mali obiteljski hoteli koji bi predstavljali inovacijsku turističku ponudu u hrvatskom turizmu. Perspektivu takvog razvoja prepoznala je i država prihvaćanjem programa kreditiranja malog obiteljskog poduzetništva u turizmu, čime se želi postići otvaranje novih 200 do 300 malih obiteljskih hotela visoke kategorije. Projekt ima potencijala za razvoj, jer omogućuje uključivanje malih poduzetnika u turističku utrku s hotelskim tvrtkama s prepoznatljivim brendom. Cilj rada jest prikazati sadašnju poziciju malih poduzetnika investitora u obiteljske hotele na hrvatskom turističkom tržištu.

Ključne riječi

poduzetništvo; mali poduzetnik; hrvatsko turističko tržište; mali obiteljski hoteli

Hrčak ID:

130209

URI

https://hrcak.srce.hr/130209

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.221 *