Učenje za poduzetništvo, Vol. 3 No. 1, 2013.
Izvorni znanstveni članak
Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske
Andreja Horvatić
; Pro - and d.o.o.
Lucija Bačić
; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni studijski centar za stručne studije, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) najdinamičniji su pokretači globalizacijskih procesa i razvoja svjetskog gospodarstva, a turizam jedna od najznačajnijih i najbrže rastućih gospodarskih grana. Primjena novih tehnologija i ICT rješenja pridonosi sustavnim inovacijama te praćenje i prilagođavanje suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Postojeća programska rješenja i aplikacije se sustavno razvijaju i nadograđuju, a broj novih u stalnom je porastu. Unatoč izuzetnim potencijalima hrvatskog turizma i mogućnostima njegovog daljnjeg razvoja kao i poticaja razvoja ukupnog gospodarstva Hrvatske, ono se još uvijek u nedovoljnoj mjeri oslanja na potporu i primjenu novih tehnologija. U radu će se predstaviti inovativni i održivi poduzetnički projekt koji se oslanja na suvremene tehnologije te objedinjuje promociju tradicionalne hrvatske kuhinje i zahtjeve suvremenih turista. „Bakina kuharica“ je online aplikacija za iPad, iPhone, Android telefone i Android tablete s popratnom WEB/Facebook aplikacijom. S kartom Hrvatske i geokodiranim jelima služit će kao praktičan vodič kroz hrvatsku nacionalnu kuhinju, a ujedno je i odličan kanal direktne komunikacije s posjetiteljima Hrvatske s višejezičnim opcijama.
Ključne riječi
nove tehnologije; tehnologija; inovativnost; turizam, gastronomija
Hrčak ID:
130307
URI
Datum izdavanja:
1.6.2013.
Posjeta: 4.652 *