Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske

Andreja Horvatić ; Pro - and d.o.o.
Lucija Bačić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni studijski centar za stručne studije, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 239 Kb

verzije

str. 165-172

preuzimanja: 712

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 239 Kb

verzije

str. 165-172

preuzimanja: 1.643

citiraj


Sažetak

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) najdinamičniji su pokretači globalizacijskih procesa i razvoja svjetskog gospodarstva, a turizam jedna od najznačajnijih i najbrže rastućih gospodarskih grana. Primjena novih tehnologija i ICT rješenja pridonosi sustavnim inovacijama te praćenje i prilagođavanje suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Postojeća programska rješenja i aplikacije se sustavno razvijaju i nadograđuju, a broj novih u stalnom je porastu. Unatoč izuzetnim potencijalima hrvatskog turizma i mogućnostima njegovog daljnjeg razvoja kao i poticaja razvoja ukupnog gospodarstva Hrvatske, ono se još uvijek u nedovoljnoj mjeri oslanja na potporu i primjenu novih tehnologija. U radu će se predstaviti inovativni i održivi poduzetnički projekt koji se oslanja na suvremene tehnologije te objedinjuje promociju tradicionalne hrvatske kuhinje i zahtjeve suvremenih turista. „Bakina kuharica“ je online aplikacija za iPad, iPhone, Android telefone i Android tablete s popratnom WEB/Facebook aplikacijom. S kartom Hrvatske i geokodiranim jelima služit će kao praktičan vodič kroz hrvatsku nacionalnu kuhinju, a ujedno je i odličan kanal direktne komunikacije s posjetiteljima Hrvatske s višejezičnim opcijama.

Ključne riječi

nove tehnologije; tehnologija; inovativnost; turizam, gastronomija

Hrčak ID:

130307

URI

https://hrcak.srce.hr/130307

Datum izdavanja:

1.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.907 *