Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Gestalt intuicijski model: teorija i praksa u nastavi

Svjetllana Kërënxhi ; Faculty of Natural Sciences, University of Elbasan
Pranvera Gjoci ; Faculty of Natural Sciences, University of Elbasan


Puni tekst: engleski pdf 440 Kb

str. 63-92

preuzimanja: 402

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 440 Kb

str. 63-92

preuzimanja: 657

citiraj


Sažetak

U ovom je radu predstavljen Gestalt intuicijski model, osmišljen kao teorijski i praktični model za unapređenje nastave matematike u osnovnoškolskom obrazovanju. Gestalt intuicijski model uključuje dvojnu obradu i usmjeren je na formaciju integrativne percepcije i Gestalt intuicije kod učenika. Model ima jasan i logički temelj. Temelji se na nastavi matematičkog kurikula za osnovnoškolsko obrazovanje. U skladu je s izvođenjem nastave i znanjem u školskom programu. Može se jednostavno i lako primijeniti na primjerima koje nalazimo u matematičkim udžbenicima i u nastavi, slijedeći pravila nastavnog procesa. Navedeni model postao je pouzdan i vjerodostojan te je prihvaćen od nastavnika koji su bili uključeni u eksperiment, a koji su ga nastavili primjenjivati u vlastitom nastavnom procesu. Model je shvatljiv i razumljiv i učenicima, pa se može reći da ostvaruje neke nove rezultate u nastavi. Kao model koji pozitivno utječe na kritičko razmišljanje, Gestalt intuicijski model jača učinkovitost učenja kod učenika, a nastavnicima nudi novu alternativu za postizanje učinkovite nastave.

Ključne riječi

dvojna obrada; integrativna percepcija; nastavna metoda osnovnoškolsko obrazovanje

Hrčak ID:

137846

URI

https://hrcak.srce.hr/137846

Datum izdavanja:

31.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.426 *