Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 31.03.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 24.04.2015.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 8-9)

UVODNIK (str. 8-9)


Uvodnik


Ispitivanje vještina modeliranja budućih nastavnika matematike u višim razredima osnovnih škola na zadatcima množenja i dijeljenja razlomaka (str. 11-36)

Emrullah Erdem, Burçin Gökkurt, Ömer Şahin, Kani Başıbüyük, Tuğba Nergiz, Yasin Soylu
Izvorni znanstveni članak


Problem kvalitete nastavnika s međunarodnoga gledišta: slučaj Hrvatske i Turske (str. 37-62)

Višnja Rajić, Tugba Hosgorur, Maja Drvodelić
Prethodno priopćenje


Gestalt intuicijski model: teorija i praksa u nastavi (str. 63-92)

Svjetllana Kërënxhi, Pranvera Gjoci
Izvorni znanstveni članak


Vrednovanje nastave tjelesne i zdravstvene kulture u višim razredima osnove škole (str. 121-149)

Mara Šumanović, Zvonimir Tomac, Dražen Rastovski
Prethodno priopćenje


Syncretism of the Puppet theatre (str. 151-176)

Zdenka Đerđ
Izvorni znanstveni članak


Ispitivanje samoučinkovitosti ravnatelja u upravljanju tehnologijom (str. 195-215)

Erhan Ünal, Ahmet Murat Uzun, Süleyman Karataş
Izvorni znanstveni članak


Fenomen društvenih mreža i njegova primjena u knjižnicama (str. 217-241)

Ivana Hebrang Grgić, Dorja Mučnjak
Prethodno priopćenje


Istraživanje kolektivne inteligencije kao interdisciplinarnog fenomena (str. 243-260)

Đurđa Soleša-Grijak, Dragan Soleša
Stručni rad


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 261-262)

NEWS AND EVENTS (str. 261-262)


Vijest


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 263-264)

NEWS AND EVENTS (str. 263-264)


Vijest


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 265-266)

NEWS AND EVENTS (str. 265-266)


Vijest


IZDANJA (str. 267-272)

PUBLICATIONS (str. 267-272)


Ostalo


Posjeta: 32.019 *