Prethodno priopćenje
Fenomen društvenih mreža i njegova primjena u knjižnicama
Ivana Hebrang Grgić
orcid.org/0000-0001-6709-9939
; Department of Information and Communication Sciences, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Dorja Mučnjak
; Library, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Sažetak
Fenomen društvenih medija promijenio je način komunikacije pojedinaca, ali i ustanova. Facebook je postao najkorištenija svjetska društvena mreža, a knjižnice, kao kulturne i obrazovne ustanove, ubrzo su prepoznale njegovu važnost i počele ga koristiti kako bi promicale svoje aktivnosti i unaprijedile poslovanje. Cilj je istraživanja utvrditi učestalost i načine na koje se hrvatske narodne knjižnice koriste Facebookom. Analizirane su vrsta prisutnosti, metrički pokazatelji i aktivnosti knjižnica na pojedinim aplikacijama. Rezultati su uspoređeni s prethodnim istraživanjima provedenim u Hrvatskoj i u svijetu. U zaključku se daje nekoliko temeljnih preporuka vezanih uz prisutnost narodnih knjižnica na Facebooku.
Ključne riječi
društvene mreže; Facebook; Hrvatska; narodne knjižnice
Hrčak ID:
137849
URI
Datum izdavanja:
31.3.2015.
Posjeta: 3.672 *