Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Istraživanje kolektivne inteligencije kao interdisciplinarnog fenomena

Đurđa Soleša-Grijak ; University of Novi Sad, Technical faculty „Mihajlo Pupin“ Zrenjanin
Dragan Soleša ; University of Business Academy, Faculty of Economics and Engineering Management


Puni tekst: engleski pdf 378 Kb

str. 243-260

preuzimanja: 336

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 378 Kb

str. 243-260

preuzimanja: 497

citiraj


Sažetak

Dok ljudi već desetljećima govore o kolektivnoj inteligenciji, nove komunikacijske tehnologije, pogotovo Web 2.0 alati, sada već golemom broju korisnika omogućuju suradnički rad na mnoge načine. Velik uspjeh sustava poput Google-a i Wikipedije upućuje na činjenicu da je sada došao pravi trenutak za njihovo daljnje unapređenje. Cilj ovoga istraživanja bio je odrediti koje oblike kolektivne web-inteligencije koriste mladi primjenom Web 2.0 alata. Uzorak (N=103) u ovom istraživanju činili su mladi u dobi od 20 do 30 godina. U istraživanju je primijenjena Skala za procjenu korištenja Web 2.0 alata. Rezultati su pokazali da mladi upotrebljavaju kolektivnu inteligenciju koja se temelji na suradnji putem Web 2.0 aplikacija. Prikazom analize aplikacija koje se najčešće koriste, ovaj rad daje prijedloge mogućih načina upotrebe Web 2.0 alata u društvenom učenju kako bi se ostvario najbolji učinak u različitim vrstama okoline.

Ključne riječi

mladi; društveno učenje; Web 2.0

Hrčak ID:

137847

URI

https://hrcak.srce.hr/137847

Datum izdavanja:

31.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.007 *