Preliminary communication
Interkulturalno obrazovanje učitelja
Vesnica Mlinarević
; Učiteljski fakultet u Osijeku
Anđelka Peko
; Učiteljski fakultet u Osijeku
Josip Ivanović
; Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
Abstract
Svrha je ovoga rada utvrđivanje implementacije interkulturalnoga obrazovanja u sveučilišnim studijskim programima na Učiteljskim fakultetima u Osijeku i u Subotici. Analizom nastavnih planova i programa sveučilišnih učiteljskih studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku i Učiteljskom fakultetu na mađarskom jeziku u Subotici istraživala se interkulturalnost u obrazovanju u kolegijima na razini sadržaja i na razini postavljenih ciljeva. Provedena analiza nastavnih
programa upućuje na zaključak kako su programi različiti u pogledu usmjerenosti, poticanja i razvoja interkulturalnih kompetencija, ali se kontinuirano u svim godinama studiranja potiču i razvijaju interkulturalne kompetencije budućih učitelja.
Keywords
interkulturalno obrazovanje; učitelj; kompetencije; programi sveučilišnih učiteljskih studija. Osijek; Subotica
Hrčak ID:
138551
URI
Publication date:
15.1.2013.
Visits: 2.447 *