Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Navike učenja i stavovi prema učenju

Ankica Rakas-Drljan ; Osnovna škola Gvozd, Gvozd
Ivana Mašić ; Osnovna škola Dragutina Tadijanovića, Petrinja


Puni tekst: hrvatski pdf 236 Kb

str. 549-565

preuzimanja: 2.172

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je empirijski ispitati stavove prema učenju, utvrditstvarnu razinu razvijenosti navika učenja i ispitati što motivira učenika zaučenje i to prema spolu i školskom uspjehu. Ispitivanje je provedeno nauzorku 761 učenika 7. razreda iz 35 osnovnih škola Sisačko-moslavačkežupanije. Provedena je anonimna anketa. Izračunate su frekvencije/postotcza svaku tvrdnju prema danim odgovorima. Istraživanje je pokazalo, gledajućopćenito, da učenici imaju slabo razvijene navike učenja, bez obzira na spol i na školski uspjeh, te da se nedovoljno koriste ostalim izvorima znanja. Roditelji
imaju veliki utjecaj na motivaciju učenika za učenje, pomoć i podršku pri učenju. Zabrinjavajući podatak ovog istraživanja je da samo 11,04% učenika voli učiti.

Ključne riječi

osnovna škola; navika učenja; motivacija; spol; školski uspjeh

Hrčak ID:

138820

URI

https://hrcak.srce.hr/138820

Datum izdavanja:

15.10.2013.

Posjeta: 4.212 *