Stručni rad
Navike učenja i stavovi prema učenju
Ankica Rakas-Drljan
; Osnovna škola Gvozd, Gvozd
Ivana Mašić
; Osnovna škola Dragutina Tadijanovića, Petrinja
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je empirijski ispitati stavove prema učenju, utvrditstvarnu razinu razvijenosti navika učenja i ispitati što motivira učenika zaučenje i to prema spolu i školskom uspjehu. Ispitivanje je provedeno nauzorku 761 učenika 7. razreda iz 35 osnovnih škola Sisačko-moslavačkežupanije. Provedena je anonimna anketa. Izračunate su frekvencije/postotcza svaku tvrdnju prema danim odgovorima. Istraživanje je pokazalo, gledajućopćenito, da učenici imaju slabo razvijene navike učenja, bez obzira na spol i na školski uspjeh, te da se nedovoljno koriste ostalim izvorima znanja. Roditelji
imaju veliki utjecaj na motivaciju učenika za učenje, pomoć i podršku pri učenju. Zabrinjavajući podatak ovog istraživanja je da samo 11,04% učenika voli učiti.
Ključne riječi
osnovna škola; navika učenja; motivacija; spol; školski uspjeh
Hrčak ID:
138820
URI
Datum izdavanja:
15.10.2013.
Posjeta: 4.919 *