Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Suradnja roditelja i škole

Ante Kolak ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 891 Kb

str. 123-138

preuzimanja: 4.103

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 727 Kb

str. 139-139

preuzimanja: 340

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 482 Kb

str. 140-140

preuzimanja: 228

citiraj


Sažetak

Polazeći od suradnje roditelja i učitelja još iz vremena kad školovanje nije bilo obvezno, preko vremena prvih roditeljskih sastanaka, dolazi se do središnje teme ovog rada – suradnje roditelja i škole kao uvijek aktualne pedagoške problematike. Tako se od razmišljanja o suradnji roditelja i škole nekada došlo do suradnje roditelja i škole danas. Istaknute su dobrobiti suradnje, različita gledišta i definicije suradnje te različiti aspekti suradnje roditelja i škole. Procjena suradnje roditelja i škole danas temelji se na empirijskom dijelu ovog rada. Rezultati tog dijela rada pokazuju da su stajališta roditelja o suradnji sa školom pretežno pozitivna te da su uvjetovana različitim čimbenicima (tri ekstrahirana čimbenika su suradnja, akcija i pomoć, evaluacija). Utvrđen je i nizak angažman roditelja u suradničkim aktivnostima sa školom. Istraživanju u empirijskom dijelu ovog rada, koji ispituje stajališta roditelja prema suradnji sa školom, prišlo se isključivo s polazišta roditelja.

Ključne riječi

suradnja roditelja i škole; roditelji; škola; ciljevi suradnje roditelja i škole; stajališta roditelja; angažman roditelja

Hrčak ID:

139245

URI

https://hrcak.srce.hr/139245

Datum izdavanja:

20.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 8.741 *