Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća

Georg Hans Neuweg ; Sveučilište Johannes Kepler, Linz, Austria Odsjek za strukovnu i gospodarsku pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 271 Kb

str. 121-136

preuzimanja: 468

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 97 Kb

str. 121-121

preuzimanja: 260

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 82 Kb

str. 136-136

preuzimanja: 538

citiraj


Sažetak

Problem teorije i prakse u izobrazbi nastavnika u velikoj je mjeri problem odnosa između znanja i umijeća. Taj je problem teško razriješiti između ostalog i stoga jer odnos između onoga što nastavnici znaju i onoga što praktično mogu, može poprimiti vrlo različit oblik. U tekstu se razmatraju i podrobnije diferenciraju četiri temeljna određenja odnosa: zasnivanje, podudaranje, razlikovanje i ometanje. Iz svake od njih proizlaze različite didaktičke implikacije za izobrazbu nastavnika.

Ključne riječi

obrazovanje nastavnika; problem odnosa teorija-praksa; znanje nastavnika; umijeće nastavnika

Hrčak ID:

139366

URI

https://hrcak.srce.hr/139366

Datum izdavanja:

19.5.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.742 *