Izvorni znanstveni članak
Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena
Walter Herzog
; Institut za pedagogiju, Sveučilište u Bernu, Švicarska Odsjek za pedagošku psihologiju
Puni tekst: hrvatski pdf 212 Kb
str. 11-21
preuzimanja: 796
citiraj
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 11-21. https://hrcak.srce.hr/139372. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 11-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139372 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 22.12.2024.];1(1):11-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 11-21, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139372. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 97 Kb
str. 11-11
preuzimanja: 286
citiraj
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 11-21. https://hrcak.srce.hr/139372. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 11-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139372 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 22.12.2024.];1(1):11-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 11-21, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139372. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 82 Kb
str. 21-21
preuzimanja: 276
citiraj
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 11-21. https://hrcak.srce.hr/139372. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 11-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139372 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 22.12.2024.];1(1):11-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 11-21, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139372. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Pedagogija još uvijek ne raspolaže općeprihvaćenom definicijom temeljnog pojma odgoja. To pokazuje analiza nekoliko odabranih pokušaja definiranja koji fenomen odgoja shvaćaju izrazito usko. Opisanim definicijama se osobito zamjera što ne uspijevaju uključiti i društvenu osnovu odgoja. Presudan razlog za uskoću pojmovnih utvrđenja pretpostavlja se u prostornoj metaforici pomoću koje se u znanosti o odgoju obrađuju pojmovni problemi. Prostorna metaforika nije u stanju spoznati društvene fenomene u njihovoj dinamici. Kako bismo dospjeli do primjerene definicije pojma odgoja, predlaže se koristiti modalno vrijeme kao osnovicu za pojam odgoja. U sklopu razumijevanja vremena diferenciranog u prošlost, sadašnjost i budućnost odgoj se javlja utemeljen u društvenim interakcijama koje počivaju na recipročnoj strukturi.
Ključne riječi
odgoj; znanost o odgoju; socijalna interakcija; metafora; reciprocitet; vrijeme
Hrčak ID:
139372
URI
https://hrcak.srce.hr/139372
Datum izdavanja:
19.5.2004.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.528
*