Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.881
Učinak sposobnosti logičkog mišljenja i spola na uspjeh u prirodoslovlju i stavove o njemu
Özlem Sadi
; Department of Educational Sciences, Faculty of Education, Karamanoglu Mehmetbey University
Jale Çakıroğlu
; Department of Elementary Education, Faculty of Education, Middle East Technical University
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi učinak sposobnosti logičkog mišljenja i spola na učenički uspjeh u prirodoslovlju i stavove o njemu. Test logičkog mišljenja (TLM), skala sa stavovima o prirodoslovlju i test o osjetilnim organima primijenjeni su na 72 učenika osnovne škole da bi se odredila njihova sposobnost logičkog mišljenja, stavovi o prirodoslovlju i uspjeh. Rezultati dvosmjerne multivarijantne analize varijance (MANOVA) nisu pokazali statistički značajnu razliku između srednje vrijednosti dječaka i djevojčica s obzirom na uspjeh i stavove o prirodoslovlju. Sposobnost logičkog mišljenja imala je značajan učinak na njihov uspjeh u prirodoslovlju. Međutim, nije pronađena statistički značajna razlika u sposobnosti logičkog mišljenja s obzirom na stavove o prirodoslovlju.
Ključne riječi
osjetilni organi; stavovi o prirodoslovlju; sposobnost logičkog mišljenja; uspjeh u prirodoslovlju
Hrčak ID:
148305
URI
Datum izdavanja:
28.8.2015.
Posjeta: 2.313 *