Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1009
Ispitivanje uporabe voljnih strategija učenika viših razreda osnovnih škola na temelju njihovih stilova učenja
Eyup YURT
; Nizip Education Faculty, Gaziantep University
Mustafa AYDIN
; A. K. Education Faculty, Necmettin Erbakan University
Ismail SAHIN
; A. K. Education Faculty, Necmettin Erbakan University
Sažetak
U ovome su istraživanju uspoređene voljne strategije učenja kojima se na temelju svojih stilova učenja koriste učenici viših razreda osnovnih škola. U istraživanju je sudjelovao četiri stotine pedeset i jedan učenik, od kojih su 52,3% bile djevojčice, a 47,7% dječaci. Rezultati su pokazali da učenici koji pokazuju sklonosti prema načinima učenja utemeljenima na konkretnom iskustvu i refleksivnom promatranju postižu negativnu korelaciju s voljnim strategijama, a da učenici koji se koriste stilovima apstraktne konceptualizacije i aktivnoga eksperimentiranja pokazuju pozitivnu korelaciju s voljnim strategijama učenja. Uz to, učenici koji se koriste akomodirajućim i konvergentnim stilom učenja koriste se voljnim strategijama učenja češće od učenika koji primjenjuju divergentan i asimilirajući stil učenja.
Ključne riječi
stil učenja; strategija učenja; učenik višega razreda osnovne škole; Upitnik o voljnim strategijama učenja
Hrčak ID:
148307
URI
Datum izdavanja:
28.8.2015.
Posjeta: 2.150 *