Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole
Marina Sotiropoulou-Zormpala
; Faculty of Education, University of Crete
Agathi Argyriadi
; Faculty of Education, University of Crete
Sažetak
Cilj je ovog rada istaknuti aktivnosti koje će, kada se koriste u školi, potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu. Temelje se na dvjema teorijama - zanesenosti i estetskog iskustva. One su odabrane kao plodno tlo za otkrivanje situacija u kojima pojedinci dragovoljno sudjeluju u jednom procesu u kojem stječu smislena iskustva. Specifično gledano, razmatrana su istraživanja s pomoću kojih se dolazi do podataka o primjeni aktivnosti zanesenosti i estetskih aktivnosti u školi. Zatim se, kombiniranjem karakteristika obiju vrsta aktivnosti, predlažu zajedničke karakteristike onoga što bi se moglo nazvati estetskim aktivnostima zanesenosti za školu“. Na kraju se navode indikativni primjeri aktivnosti namijenjenih predškolskoj djeci i učenicima prvog razreda osnovne škole.
Ključne riječi
edukacija; estetika; umjetnost; zanesenost
Hrčak ID:
148304
URI
Datum izdavanja:
28.8.2015.
Posjeta: 2.465 *