Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827

Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole

Marina Sotiropoulou-Zormpala ; Faculty of Education, University of Crete
Agathi Argyriadi ; Faculty of Education, University of Crete


Puni tekst: engleski pdf 424 Kb

str. 227-259

preuzimanja: 485

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 424 Kb

str. 227-259

preuzimanja: 705

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada istaknuti aktivnosti koje će, kada se koriste u školi, potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu. Temelje se na dvjema teorijama - zanesenosti i estetskog iskustva. One su odabrane kao plodno tlo za otkrivanje situacija u kojima pojedinci dragovoljno sudjeluju u jednom procesu u kojem stječu smislena iskustva. Specifično gledano, razmatrana su istraživanja s pomoću kojih se dolazi do podataka o primjeni aktivnosti zanesenosti i estetskih aktivnosti u školi. Zatim se, kombiniranjem karakteristika obiju vrsta aktivnosti, predlažu zajedničke karakteristike onoga što bi se moglo nazvati estetskim aktivnostima zanesenosti za školu“. Na kraju se navode indikativni primjeri aktivnosti namijenjenih predškolskoj djeci i učenicima prvog razreda osnovne škole.

Ključne riječi

edukacija; estetika; umjetnost; zanesenost

Hrčak ID:

148304

URI

https://hrcak.srce.hr/148304

Datum izdavanja:

28.8.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.431 *