Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PRIKAZ PRIMJENE PREVODITELJSKIH TEHNIKA NA PRIMJERU DVA TEKSTA IZ PODRUČJA MARKETINGA

Natalija Jurina Babović ; Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska
Ana Marija Krakić ; Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 513 Kb

str. 205-216

preuzimanja: 988

citiraj


Sažetak

U ovom se radu na temelju prijevoda dva teksta iz područja marketinga na konkretnim primjerima prikazuje upotreba prevoditeljskih tehnika (modulacija, premodifikacija, supstitucija, preformulacija (parafraza), definicija, transpozicija, proširivanje i izostavljanje). Obrađuju se neki od problema koji se javljaju u prevedenim tekstovima te se analiziraju moguća prijevodna rješenja i obrazlaže konačni izbor. Prikazuje se na koji način shvaćanje prijevodne ekvivalencije i prevoditeljeva analiza konkretne prijevodne situacije utječe na izbor prijevodne strategije.

Ključne riječi

analiza prijevoda; ekvivalentnost prijevoda; tehnike prevođenja; strategija prevođenja

Hrčak ID:

151676

URI

https://hrcak.srce.hr/151676

Datum izdavanja:

31.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.242 *