Informatologia, Vol. 48 No. 3-4, 2015.
Stručni rad
PRIKAZ PRIMJENE PREVODITELJSKIH TEHNIKA NA PRIMJERU DVA TEKSTA IZ PODRUČJA MARKETINGA
Natalija Jurina Babović
; Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska
Ana Marija Krakić
; Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska
Sažetak
U ovom se radu na temelju prijevoda dva teksta iz područja marketinga na konkretnim primjerima prikazuje upotreba prevoditeljskih tehnika (modulacija, premodifikacija, supstitucija, preformulacija (parafraza), definicija, transpozicija, proširivanje i izostavljanje). Obrađuju se neki od problema koji se javljaju u prevedenim tekstovima te se analiziraju moguća prijevodna rješenja i obrazlaže konačni izbor. Prikazuje se na koji način shvaćanje prijevodne ekvivalencije i prevoditeljeva analiza konkretne prijevodne situacije utječe na izbor prijevodne strategije.
Ključne riječi
analiza prijevoda; ekvivalentnost prijevoda; tehnike prevođenja; strategija prevođenja
Hrčak ID:
151676
URI
Datum izdavanja:
31.12.2015.
Posjeta: 2.242 *