Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata
Ksenija Vuković
; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Irena Kedmenec
; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Dina Korent
; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Sažetak
Svrha ovog istraživanja jest ispitati poduzetničku namjeru studenata preddiplomskog i diplomskog studija Ekonomika poduzetništva i njezine prediktore kod studenata na različitim godinama studija. Istraživanje polazi od dva skupa hipoteza: prvog, koji je postavljen kako bi se potvrdile osnovne pretpostavke teorije planiranog ponašanja u kontekstu studentske populacije, i drugog, koji pretpostavlja postojanje pozitivnog utjecaja trajanja izloženosti poduzetničkome obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Regresijskim modelom potvrđen je prvi skup hipoteza i utvrđeno je da najveći utjecaj na poduzetničku namjeru imaju stavovi prema poduzetništvu, slijedi percipirana kontrola ponašanja, a najmanji utjecaj ima subjektivna norma. Rezultati istraživanja ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u stavovima prema poduzetništvu i poznavanju poduzetničke infrastrukture između studenata različitih godina studija. Međutim, istraživanje je pokazalo da se poduzetnička namjera uslijed izloženosti programu poduzetničkog obrazovanja ne povećava.
Ključne riječi
program poduzetničkog obrazovanja; stavovi prema poduzetništvu; subjektivna norma; percipirana kontrola ponašanja; poznavanje poduzetničke infrastrukture
Hrčak ID:
151224
URI
Datum izdavanja:
28.12.2015.
Posjeta: 2.518 *