Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu
Orçun Bozkurt
; Faculty of Education, Mustafa Kemal University
Puni tekst: hrvatski pdf 414 Kb
str. 175-197
preuzimanja: 428
citiraj
APA 6th Edition
Bozkurt, O. (2015). Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.4), 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
MLA 8th Edition
Bozkurt, Orçun. "Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.4, 2015, str. 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bozkurt, Orçun. "Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.4 (2015): 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Harvard
Bozkurt, O. (2015). 'Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.4), str. 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Vancouver
Bozkurt O. Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.12.2024.];17(Sp.Ed.4):175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
IEEE
O. Bozkurt, "Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.4, str. 175-197, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Puni tekst: engleski pdf 414 Kb
str. 175-197
preuzimanja: 366
citiraj
APA 6th Edition
Bozkurt, O. (2015). Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.4), 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
MLA 8th Edition
Bozkurt, Orçun. "Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.4, 2015, str. 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bozkurt, Orçun. "Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.4 (2015): 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Harvard
Bozkurt, O. (2015). 'Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.4), str. 175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Vancouver
Bozkurt O. Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.12.2024.];17(Sp.Ed.4):175-197. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
IEEE
O. Bozkurt, "Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.4, str. 175-197, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785
Sažetak
Cilj je istraživanja bio odrediti utjecaj istraživačkog pristupa učenju na stavove budućih nastavnika i predstaviti njihova mišljenja o istraživačkom pristupu u laboratoriju za istraživački rad. U njemu je sudjelovalo ukupno 66 dodiplomskih studenata, a obuhvaćalo je pred-testiranje i post-testiranje kontrolne grupe. Za prikupljanje podataka korišteni su: ljestvica stavova o laboratoriju, ljestvica stavova o istraživačkom učenju i intervju o T dijagramu koji se koristi u istraživačkoj nastavi. Istraživački se pristup odnosio na eksperimentalnu grupu, dok se tradicionalni pristup odnosio na kontrolnu grupu. Prema rezultatu istraživanja, istraživačka je nastava pozitivno utjecala na stavove studenata o njoj.
Ključne riječi
istraživački pristup učenju; nastava prirodoslovlja; stavovi studenata; mišljenja studenata
Hrčak ID:
153249
URI
https://hrcak.srce.hr/153249
Datum izdavanja:
30.11.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.846
*