Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785

Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu

Orçun Bozkurt ; Faculty of Education, Mustafa Kemal University


Puni tekst: hrvatski pdf 414 Kb

str. 175-197

preuzimanja: 344

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 414 Kb

str. 175-197

preuzimanja: 304

citiraj


Sažetak

Cilj je istraživanja bio odrediti utjecaj istraživačkog pristupa učenju na stavove budućih nastavnika i predstaviti njihova mišljenja o istraživačkom pristupu u laboratoriju za istraživački rad. U njemu je sudjelovalo ukupno 66 dodiplomskih studenata, a obuhvaćalo je pred-testiranje i post-testiranje kontrolne grupe. Za prikupljanje podataka korišteni su: ljestvica stavova o laboratoriju, ljestvica stavova o istraživačkom učenju i intervju o T dijagramu koji se koristi u istraživačkoj nastavi. Istraživački se pristup odnosio na eksperimentalnu grupu, dok se tradicionalni pristup odnosio na kontrolnu grupu. Prema rezultatu istraživanja, istraživačka je nastava pozitivno utjecala na stavove studenata o njoj.

Ključne riječi

istraživački pristup učenju; nastava prirodoslovlja; stavovi studenata; mišljenja studenata

Hrčak ID:

153249

URI

https://hrcak.srce.hr/153249

Datum izdavanja:

30.11.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.332 *