Ostalo
ORIJENTACIJSKI TRČANJE I OTKRIVANJE TERENA: INTERDISCIPLINARNO POVEZIVANJE
Natalija Mihelčić
orcid.org/0000-0002-0004-9715
; Osnovna šola Stopiče
Sažetak
U ovom radu želimo istaknuti izvedbu orijentacijskog trčanja i terenskog rada, u okviru kojeg je obuhvaćeno i međupredmetno povezivanje. Priprema orijentacijskog trčanja i terenskog rada je opsežna, a osobito zahtjevna je njegova izvedba jer je osim pripreme materijalnih pomagala bilo potrebno pripremiti i teren. Izvedba interdisciplinarne nastave i orijentacijskog trčanja sigurno su značile ‘’svježi” doprinos načinu učenja i poučavanja u isto vrijeme, koje je popraćeno s velikim entuzijazmom među učenicima. Međupredmetno povezivanje u ovom slučaju pokazalo se više nego
dovoljno te dokazalo da se nastavni sadržaj povezivao sa sadržajem većine školskih predmeta, a korak dalje od same integracije gradiva odvela je i “zdrava” konkurencija među učenicima. To je ponudilo veliku kombinaciju korištenja različitih metoda rada s učenicima na otvorenom.
Aktivnosti su se događale u bližnjoj okolini Osnovne škole Stopiče, a sudjelovalo je 115 učenika od 6. do 9. razreda. Okolina osnovne škole bila je jako primjerena za izvedbu aktivnosti zbog seoskog krajolika. Dužina, koju su učenici morali prijeći, iznosila je oko
5 kilometara te je učenike vodila kroz različit teren (šuma, naselje, polja).
Rezultati evaluacije dana aktivnosti pokazali su zadovoljstvo učenika, te da su učenici dobro rješavali zadatke na konkretnoj postaji. Pri tome su neki imali malih problema, ali općenito su rezultati bili dobri te su zadovoljili svrhu organizacije dana aktivnosti i očekivano znanje.
Ključne riječi
orijentacijsko trčanje; teren; interdisciplinarnost; međupredmetno povezivanje; orijentacija
Hrčak ID:
154233
URI
Datum izdavanja:
23.12.2015.
Posjeta: 2.154 *