Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v18i1.1547
Kako se nastavnici koriste strategijama za usvajanje vokabulara kada poučavaju vokabular
Sindhu Vasu
; Department of English, Anna University
Senkamalam Periyasamy Dhanavel
; Department of Humanities and Social Sciences, Indian Institute of Technology Madras
Sažetak
U ovom se radu istražuje uporaba strategija za usvajanje vokabulara (SUV) među nastavnicima koji u Indiji poučavaju vokabular. Odnosi se također na to kako spolne i iskustvene razlike među nastavnicima utječu na njihovu uporabu SUV u učioničkom kontekstu. U radu su prikazani rezultati koji proizlaze iz identifikacije SUV koje rabe sami nastavnici kada poučavaju vokabular. Provedeni su T-test i jednosmjerna ANOVA da bi se dobiveni podaci analizirali i tumačili. Rezultati pokazuju da se nastavnici koriste SUV kao što su: pogađanje iz konteksta pri određivanju značenja novih riječi, grupni rad s ciljem usvajanja novih riječi i uporaba novih riječi u rečenicama radi njihova pamćenja. Istraživanje također pokazuje da nastavnici ne preferiraju sljedeće SUV: uporaba kartica, sličnost s J1 i metoda ključne riječi. Osim toga, otkriva iskustvene razlike među nastavnicima kada je riječ o poučavanju vokabulara.
Ključne riječi
učionička nastava; engleski jezik u Indiji; poučavanje engleskog jezika; usvajanje vokabulara stranog jezika; poučavanje vokabulara u Indiji; strategije usvajanja vokabulara
Hrčak ID:
155465
URI
Datum izdavanja:
30.3.2016.
Posjeta: 2.949 *