Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v18i1.1547

Kako se nastavnici koriste strategijama za usvajanje vokabulara kada poučavaju vokabular

Sindhu Vasu ; Department of English, Anna University
Senkamalam Periyasamy Dhanavel ; Department of Humanities and Social Sciences, Indian Institute of Technology Madras


Puni tekst: hrvatski pdf 351 Kb

str. 103-135

preuzimanja: 971

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 351 Kb

str. 103-135

preuzimanja: 740

citiraj


Sažetak

U ovom se radu istražuje uporaba strategija za usvajanje vokabulara (SUV) među nastavnicima koji u Indiji poučavaju vokabular. Odnosi se također na to kako spolne i iskustvene razlike među nastavnicima utječu na njihovu uporabu SUV u učioničkom kontekstu. U radu su prikazani rezultati koji proizlaze iz identifikacije SUV koje rabe sami nastavnici kada poučavaju vokabular. Provedeni su T-test i jednosmjerna ANOVA da bi se dobiveni podaci analizirali i tumačili. Rezultati pokazuju da se nastavnici koriste SUV kao što su: pogađanje iz konteksta pri određivanju značenja novih riječi, grupni rad s ciljem usvajanja novih riječi i uporaba novih riječi u rečenicama radi njihova pamćenja. Istraživanje također pokazuje da nastavnici ne preferiraju sljedeće SUV: uporaba kartica, sličnost s J1 i metoda ključne riječi. Osim toga, otkriva iskustvene razlike među nastavnicima kada je riječ o poučavanju vokabulara.

Ključne riječi

učionička nastava; engleski jezik u Indiji; poučavanje engleskog jezika; usvajanje vokabulara stranog jezika; poučavanje vokabulara u Indiji; strategije usvajanja vokabulara

Hrčak ID:

155465

URI

https://hrcak.srce.hr/155465

Datum izdavanja:

30.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.949 *