Prethodno priopćenje
Analiza utjecaja dviju različitih metoda koje se koriste za procjenjivanje usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije na proces učenja
Fatma Demir Korkmaz
; Nursing Faculty, Ege University
Esma Ozsaker
; Nursing Faculty, Ege University
Nurten Tasdemir
; Zonguldak Health School, Bülent Ecevit University
Kevser Karacabay
; Kütahya School of Health, Dumlupinar University
Sažetak
Cilj rada bio je analizirati utjecaj koji dvije različite metode ocjenjivanja usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije (KPR) imaju na proces učenja. Kvazieksperimentalno istraživanje obuhvatilo je dvije skupine od ukupno 152 studenta treće godine. Studenti u Skupini 1 sami su sebe ocjenjivali tako što su gledali video snimke samih sebe dok su izvodili tehniku kardiopulmonalne reanimacije, a nakon toga su ponovno primijenili KPR tehniku. Studente u Skupini 2 ocjenjivali su njihovi nastavnici, a nakon što su dobili povratnu informaciju o tome kako su izveli tehniku kardipulmonalne reanimacije, studenti su je ponovili. Pokazalo se da ne postoji značajna razlika između metode samoocjenjivanja i povratne informacije koju daju nastavnici (F = 1,8362, p = ,245, p > 0,05). Utvrđeno je da se u procesu samoocjenjivanja s pomoću video snimaka koje su gledali studenti u Skupini 1 može lakše uočiti nepotpuna/netočna usvojenost tehnike KPR-a.
Ključne riječi
KPR; medicinska sestra; proces ocjenjivanja; student; videosnimke
Hrčak ID:
155468
URI
Datum izdavanja:
30.3.2016.
Posjeta: 2.062 *