Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15255/KUI.2016.003

Kemija u nastavi:
Polarimetar kao nastavno pomagalo

Tomislav Portada orcid id orcid.org/0000-0002-7139-0881 ; Institut Ruđer Bošković, Bijenička cesta 54, 10 002 Zagreb
Tin Klačić orcid id orcid.org/0000-0003-2506-8688 ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Horvatovac 102a, 10 000 Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 535 Kb

str. 289-294

preuzimanja: 757

citiraj


Sažetak

U hrvatskim školama postoji problem nedovoljne zastupljenosti pokusâ u nastavi kemije. Uzevši u obzir činjenicu da su pojedine srednje škole opremljene polarimetrom, načinjen je pregled nastavnih aktivnosti koje se mogu ostvariti s polarimetrom. Te su aktivnosti prikazane počevši od najjednostavnijih, koje su prikladne za sve učenike u okviru redovne nastave, preko nešto složenijih, koje se mogu izvoditi u okviru školske kemijske grupe, pa sve do najzahtjevnijih, primjerenih za rad s učenicima koji se pripremaju za natjecanja iz kemije u kategoriji samostalnih učeničkih radova.

Ključne riječi

polarimetar; polarimetrija; optička aktivnost; kemijska kinetika; nastava kemije

Hrčak ID:

157751

URI

https://hrcak.srce.hr/157751

Datum izdavanja:

23.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.064 *