Izvorni znanstveni članak
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi
Marijo Krnić
orcid.org/0000-0002-3749-7191
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Mia Kekez
Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe među studentima prve i pete godine učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zagrebu i Zadru. Rezultati istraživanja pokazuju kako ne postoji značajna razlika u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Istraživanje također pokazuje kako postoje značajne razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Naposljetku, rezultati ukazuju na to da postoje razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve i pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Predlaže se revizija aktualnih planova i programa učiteljskih studija s ciljem ujednačavanja naobrazbe u području nastave glazbe.
Ključne riječi
godina studija; mjesto studija; vokalna glazba
Hrčak ID:
160086
URI
Datum izdavanja:
11.5.2016.
Posjeta: 1.826 *