Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UTJECAJ KVALITETE INFORMACIJSKE POTPORE I INFORMACIJA NA UČINKOVITOST, PERCIPIRANU KORISNOST I ZADOVOLJSTVO KOD KORISNIKA

Adis Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188 ; Visoka škola eMPIRICA Brčko distrikt
Sead Šadić ; Vlada Brčko distrikta, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 225 Kb

str. 53-72

preuzimanja: 957

citiraj


Sažetak

Informacijski sustav je od ključne važnosti za funkcioniranje svake organizacije. Najvažnija funkcija svakog informacijskog sustava jeste njegova informacijska potpora. U ovome radu je razvijen model informacijske potpore te se u njemu ispitao utjecaj koji ima kvaliteta informacijskog sustava i informacija dobivenih iz njega na učinkovitost, percipiranu korisnost i zadovoljstvo kod korisnika ovoga sustava. Na osnovi ovoga modela definirano je 6 hipoteza koje su dokazane putem multivarijacijske regresijske analize. Rezultati su
pokazali da postoji značajan utjecaj kvalitete informacijske potpore i kvalitete informacija na zavisne varijable, odnosno na učinkovitost, percipiranu korisnost i zadovoljstvo kod korisnika. Dobiveni rezultati su pokazali da najveći utjecaj ima kvaliteta informacija na zadovoljstvo kod korisnika. Kod ispitivanja ove hipoteze multivarijacijska regresijska analiza je pokazala najbolje rezultate. U radu je utvrđeno da na učinkovitost, percipiranu korisnost te zadovoljstvo značajno utječe kvaliteta informacijske potpore te kvaliteta informacija kao najvažniji nusprodukti informacijskog sustava.

Ključne riječi

informacijski sustav; kvaliteta; učinkovitost; percipirana korisnost; zadovoljstvo; multivarijacijska analiza

Hrčak ID:

160382

URI

https://hrcak.srce.hr/160382

Datum izdavanja:

15.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.257 *