Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta
Nikola Margetić
; IV. Primary School Bjelovar
Puni tekst: hrvatski pdf 270 Kb
str. 447-464
preuzimanja: 395
citiraj
APA 6th Edition
Margetić, N. (2016). Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta. Croatian Journal of Education, 18 (2), 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
MLA 8th Edition
Margetić, Nikola. "Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. 2, 2016, str. 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Margetić, Nikola. "Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta." Croatian Journal of Education 18, br. 2 (2016): 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Harvard
Margetić, N. (2016). 'Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta', Croatian Journal of Education, 18(2), str. 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Vancouver
Margetić N. Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 03.01.2025.];18(2):447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
IEEE
N. Margetić, "Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta", Croatian Journal of Education, vol.18, br. 2, str. 447-464, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Puni tekst: engleski pdf 270 Kb
str. 447-464
preuzimanja: 277
citiraj
APA 6th Edition
Margetić, N. (2016). Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta. Croatian Journal of Education, 18 (2), 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
MLA 8th Edition
Margetić, Nikola. "Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. 2, 2016, str. 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Margetić, Nikola. "Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta." Croatian Journal of Education 18, br. 2 (2016): 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Harvard
Margetić, N. (2016). 'Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta', Croatian Journal of Education, 18(2), str. 447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Vancouver
Margetić N. Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 03.01.2025.];18(2):447-464. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
IEEE
N. Margetić, "Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta", Croatian Journal of Education, vol.18, br. 2, str. 447-464, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti mišljenja učitelja razredne i predmetne nastave u osnovnoj školi i nastavnika u srednjoj školi, o ukidanju zaključivanja ocjena na polugodištu u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo kako se ta novost ne prihvaća u zbornicama. Učitelji i nastavnici smatraju kako je zaključna ocjena na polugodištu kvalitetna povratna informacija učeniku koja pridonosi boljim rezultatima učenika. Ispitanici smatraju da će zbog ukidanja zaključivanja ocjena učenici i na kraju godine postizati lošije rezultate. Također se pokazalo da ispitanice stresnije doživljavaju ocjenjivanje od ispitanika.
Ključne riječi
nastavnici; ocjenjivanje; polugodište; učenici; učitelji
Hrčak ID:
160258
URI
https://hrcak.srce.hr/160258
Datum izdavanja:
19.6.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.070
*