Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1660

Problem zaključivanja školskih ocjena na kraju prvog polugodišta

Nikola Margetić ; IV. Primary School Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 270 Kb

str. 447-464

preuzimanja: 319

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 270 Kb

str. 447-464

preuzimanja: 229

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je istražiti mišljenja učitelja razredne i predmetne nastave u osnovnoj školi i nastavnika u srednjoj školi, o ukidanju zaključivanja ocjena na polugodištu u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo kako se ta novost ne prihvaća u zbornicama. Učitelji i nastavnici smatraju kako je zaključna ocjena na polugodištu kvalitetna povratna informacija učeniku koja pridonosi boljim rezultatima učenika. Ispitanici smatraju da će zbog ukidanja zaključivanja ocjena učenici i na kraju godine postizati lošije rezultate. Također se pokazalo da ispitanice stresnije doživljavaju ocjenjivanje od ispitanika.

Ključne riječi

nastavnici; ocjenjivanje; polugodište; učenici; učitelji

Hrčak ID:

160258

URI

https://hrcak.srce.hr/160258

Datum izdavanja:

19.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.523 *