Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”

Ankica Arbutina
Josipa Roca
Kristina Pandža
Lucia Bačić
Jelena Šišara ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb

str. 137-154

preuzimanja: 1.430

citiraj


Sažetak

Kontinuirane promjene i novi trendovi u turističkoj potražnji dovode do radikalnih promjena u procesu upravljanja destinacijama te zahtijevaju stalno unaprjeđenje proizvoda i usluga. U radu će se prikazati i razviti marketinški splet hostela “Studentski dom Šibenik” u destinaciji Šibenik koji izvan ljetne sezone radi kao studentski dom. Također na osnovi ankete koja je provedena među studentima s područja Šibenika, Splita i Zadra pokušati će se dobiti informacija na koji način mladi doživljavaju grad Šibenik kao turističku destinaciju te koji su to sadržaji privlačni mladima za dolazak u grad Šibenik. Na osnovu istraživanja formiran je i logo hostela “Happy”.

Ključne riječi

marketinški splet; hostel; Studentski dom Šibenik; istraživanje

Hrčak ID:

161802

URI

https://hrcak.srce.hr/161802

Datum izdavanja:

14.7.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.504 *