Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE O TRAJNOSTI NAUČENIH SADRŽAJA U TRADICIONALNIM TE INTERAKTIVNIM NASTAVNIM OKRUŽENJIMA

Žolt Nemestovski ; University of Novi Sad, Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica, Serbia
Dragana Glušac ; University of Novi Sad, Technical Faculty „Mihajlo Pupin“, Zrenjanin, Serbia
Branka Arsović ; University of Kragujevac Teacher Training Faculty of Užice, Serbia


Puni tekst: engleski pdf 24.002 Kb

str. 69-77

preuzimanja: 361

citiraj


Sažetak

Cilj je istraživanja u ovom radu bio ispitati postoji li razlika između tradicionalnih i interaktivnih okruženja učenja u odnosu na trajnost naučenog sadržaja. Istraživanje je provedeno u Vojvodini, sjevernoj pokrajini Republike Srbije, tijekom školske godine2013. Upitnikom je obuhvaćeno 186 učenika koji su učili u tradicionalnim nastavnim okruženjima (uglavnom su upotrebljavani tiskani nastavni materijali) i 193 učenika koji su učili u interaktivnim nastavnim okruženjima (uz upotrebu interaktivne ploče). Upitnik je proveden u dva nastavna okruženja u okviru nastavnog predmeta Od igre do računala(izborni predmet) u 3. razredu osnovne škole, nakon jednog mjeseca i nakon tri mjeseca. Nakon analize i obrade podataka utvrđeno je da učenici u interaktivnim nastavnim okruženjima zaboravljaju znatno manje nastavnih sadržaja nego učenici u tradicionalnim nastavnim okruženjima.

Ključne riječi

trajnost; interaktivno okruženje; sadržaji naučeni pomoću interaktivne ploče; tradicionalno okruženje

Hrčak ID:

162153

URI

https://hrcak.srce.hr/162153

Datum izdavanja:

28.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.115 *