Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje
Milena Valenčić Zuljan
; Faculty of Education, University of Ljubljana
Puni tekst: engleski pdf 328 Kb
str. 213-230
preuzimanja: 305
citiraj
APA 6th Edition
Valenčić Zuljan, M. (2016). Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.1), 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
MLA 8th Edition
Valenčić Zuljan, Milena. "Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.1, 2016, str. 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Valenčić Zuljan, Milena. "Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.1 (2016): 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Harvard
Valenčić Zuljan, M. (2016). 'Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.1), str. 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Vancouver
Valenčić Zuljan M. Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.11.2024.];18(Sp.Ed.1):213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
IEEE
M. Valenčić Zuljan, "Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.1, str. 213-230, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Puni tekst: hrvatski pdf 328 Kb
str. 213-230
preuzimanja: 445
citiraj
APA 6th Edition
Valenčić Zuljan, M. (2016). Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.1), 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
MLA 8th Edition
Valenčić Zuljan, Milena. "Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.1, 2016, str. 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Valenčić Zuljan, Milena. "Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.1 (2016): 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Harvard
Valenčić Zuljan, M. (2016). 'Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.1), str. 213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Vancouver
Valenčić Zuljan M. Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.11.2024.];18(Sp.Ed.1):213-230. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
IEEE
M. Valenčić Zuljan, "Učenikova procjena nastave i sebe u ulozi onoga koji uči – važne stavke kod učiteljeva oblikovanja poticajne okoline za učenje", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.1, str. 213-230, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2219
Sažetak
Početak 21. stoljeća obilježile su brojne društvene i ekonomske promjene, nove spoznaje o učenju, kao i zaključci raznolikih metaanaliza o efikasnom podučavanju, reformama, inovacijama, heterogenim razredima i interkulturalnoj školi, kao i velika očekivanja od učitelja i škole. Zbog svega navedenog učitelji se suočavaju s novim izazovima. Važno je da učitelj zna oblikovati poticajnu okolinu za učenje i nastavu prilagoditi učenicima. Priloženi članak prikazuje rezultate istraživanja koje je bilo i provedeno na uzorku od 577 učenika 9. razreda osnovnih škola u Sloveniji, a koje se odnosi na nastavu matematike i slovenskog jezika. Zanimalo nas je kako učenici prosuđuju nastavu i sebe u ulozi onoga koji uči te razlikuju li se statistički značajno u prosudbama s obzirom na ocjene i spol. Rezultati istraživanja su između ostalog upozorili na problem nedostatnog izvođenja diferencijacije i individualizacije učenja te upozorili na dva gledišta: neposredno, s tim da je taj faktor bio nisko vrednovan, i posredno kada su se gotovo kod svih faktora pokazale statistički značajne razlike između spolova, a u nešto manjoj mjeri i razlike između različito uspješnih učenika.
Ključne riječi
diferencijacija i individualizacija; ocjena zadanog predmeta; poticanje učenikova razmišljanja; spol; učenikova aktivnost na nastavi
Hrčak ID:
164744
URI
https://hrcak.srce.hr/164744
Datum izdavanja:
30.5.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.908
*