Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2168

Urbano-ruralne razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima i provođenju slobodnog vremena učenika primarnog obrazovanja

Srna Jenko Miholić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Marijana Hraski ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Andreja Juranić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 304 Kb

str. 247-258

preuzimanja: 1.237

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 304 Kb

str. 247-258

preuzimanja: 464

citiraj


Sažetak

Cilj rada bio je otkriti kako učenici primarnog obrazovanja provode svoje slobodno vrijeme i u kojoj se mjeri tada bave kineziološkim aktivnostima u odnosu na mjesto odrastanja, odnosno žive li u ruralnom ili urbanom području. Istraživanje je provedeno na ukupno 139 učenika nižih razreda osnovne škole. Ispitanici su bili podvrgnuti anketnom upitniku koji se sastojao od osam čestica. Dobiveni podaci obrađeni su metodama deskriptivne statistike, a za testiranje razlika između učenika u odnosu na mjesto življenja koristio se hi-kvadrat test (χ2). Dobiveni rezultati pokazali su vrlo malo razlika u načinu provođenja slobodnog vremena u odnosu na mjesto odrastanja djece, ali i neke zabrinjavajuće pokazatelje kada je riječ o udjelu djece koja kineziološke aktivnosti ne smatraju privlačnim izborom za provođenje slobodnog vremena.

Ključne riječi

dječaci; djevojčice; grad; niži razredi osnovne škole; selo

Hrčak ID:

164734

URI

https://hrcak.srce.hr/164734

Datum izdavanja:

30.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.931 *