Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2168
Urbano-ruralne razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima i provođenju slobodnog vremena učenika primarnog obrazovanja
Srna Jenko Miholić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Marijana Hraski
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Andreja Juranić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Sažetak
Cilj rada bio je otkriti kako učenici primarnog obrazovanja provode svoje slobodno vrijeme i u kojoj se mjeri tada bave kineziološkim aktivnostima u odnosu na mjesto odrastanja, odnosno žive li u ruralnom ili urbanom području. Istraživanje je provedeno na ukupno 139 učenika nižih razreda osnovne škole. Ispitanici su bili podvrgnuti anketnom upitniku koji se sastojao od osam čestica. Dobiveni podaci obrađeni su metodama deskriptivne statistike, a za testiranje razlika između učenika u odnosu na mjesto življenja koristio se hi-kvadrat test (χ2). Dobiveni rezultati pokazali su vrlo malo razlika u načinu provođenja slobodnog vremena u odnosu na mjesto odrastanja djece, ali i neke zabrinjavajuće pokazatelje kada je riječ o udjelu djece koja kineziološke aktivnosti ne smatraju privlačnim izborom za provođenje slobodnog vremena.
Ključne riječi
dječaci; djevojčice; grad; niži razredi osnovne škole; selo
Hrčak ID:
164734
URI
Datum izdavanja:
30.5.2016.
Posjeta: 2.931 *