Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15255/KUI.2016.020

Kemija u nastavi:
Što nam kazuje oksidacijski broj

Nenad Raos ; Institut za medicinska istraživanja i medicinu rada Ksaverska cesta 2, p.p. 291 10 001 Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 984 Kb

str. 515-518

preuzimanja: 1.089

citiraj


Sažetak

Unatoč dogovornoj naravi i donekle neodređenu značenju, oksidacijski broj elementa u kovalentnom spoju može poslužiti za mnogo više nego za izjednačavanje jednadžbi redoks-reakcija, za što se obično primjenjuje u školi. U članku je prikazana njegova upotreba za razlikovanje metalnih i nemetalnih svojstava elemenata te organskih i anorganskih spojeva.

Ključne riječi

nastava kemije; redoks-reakcije; Friedrich Wöhler; abiogena sinteza

Hrčak ID:

165765

URI

https://hrcak.srce.hr/165765

Datum izdavanja:

26.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.184 *