Prethodno priopćenje
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza
Zrinka Vukojević
orcid.org/0000-0003-3322-947X
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
Sažetak
U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervjua učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja.
Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u
iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.
Ključne riječi
dramski odgoj; dramski postupci; hrvatski jezik; kvalitativna analiza
Hrčak ID:
177208
URI
Datum izdavanja:
15.7.2016.
Posjeta: 2.413 *