Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza

Zrinka Vukojević orcid id orcid.org/0000-0003-3322-947X ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 384 Kb

str. 361-377

preuzimanja: 1.220

citiraj


Sažetak

U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervjua učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja.
Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u
iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.

Ključne riječi

dramski odgoj; dramski postupci; hrvatski jezik; kvalitativna analiza

Hrčak ID:

177208

URI

https://hrcak.srce.hr/177208

Datum izdavanja:

15.7.2016.

Posjeta: 2.413 *