Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju

Marina Diković orcid id orcid.org/0000-0003-3828-0725 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 290 Kb

str. 558-558

preuzimanja: 7.072

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 290 Kb

str. 539-557

preuzimanja: 1.500

citiraj


Sažetak

Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.

Ključne riječi

aktivno poučavanje; mišljenje učitelja; suradničko učenje; vještine; znanje

Hrčak ID:

178256

URI

https://hrcak.srce.hr/178256

Datum izdavanja:

16.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 11.125 *