Izvorni znanstveni članak
Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju
Marina Diković
orcid.org/0000-0003-3828-0725
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska
Sažetak
Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.
Ključne riječi
aktivno poučavanje; mišljenje učitelja; suradničko učenje; vještine; znanje
Hrčak ID:
178256
URI
Datum izdavanja:
16.12.2016.
Posjeta: 11.125 *