Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31727/m.19.2.4
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa
Ivica Feletar
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Cerjak
; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marina Tomić
; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Povjerenje potrošača u prodajne kanale ključan je čimbenik u procesu donošenja kupovnih odluka, a poznavanje čimbenika koji utječu na to povjerenje od velikog je značaja za dionike na strani ponude. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj sociodemografskih obilježja potrošača i njihovog zadovoljstva ponudom na povjerenje u svježe meso iz dva prodajna kanala, mesnice i supermarketa. Također, ispitan je i utjecaj povjerenja potrošača u svježe meso iz mesnica i svježe meso iz supermarketa na izbor najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Rezultati anketnog ispitivanja pokazali su da ispitanici iz grada imaju više povjerenja u mesnice i supermarkete kada kupuju svježe meso od ispitanika sa sela. Što su ispitanici zadovoljniji ponudom svježeg mesa, to imaju i više povjerenja u oba istraživana prodajna kanala. Također, rezultati istraživanja su pokazali da porastom povjerenja u prodajne kanale, raste i vjerojatnost odabira tih prodajnih kanala kao najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Ovim istraživanjem dobivene su korisne informacije za marketare u mesnom sektoru.
Ključne riječi
povjerenje potrošača; svježe meso; mesnica; supermarket
Hrčak ID:
179996
URI
Datum izdavanja:
10.4.2017.
engleski njemački talijanski španjolski
Posjeta: 2.609 *