Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31727/m.19.2.4

Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa

Ivica Feletar ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Cerjak ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marina Tomić ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 4.627 Kb

str. 146-153

preuzimanja: 590

citiraj


Sažetak

Povjerenje potrošača u prodajne kanale ključan je čimbenik u procesu donošenja kupovnih odluka, a poznavanje čimbenika koji utječu na to povjerenje od velikog je značaja za dionike na strani ponude. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj sociodemografskih obilježja potrošača i njihovog zadovoljstva ponudom na povjerenje u svježe meso iz dva prodajna kanala, mesnice i supermarketa. Također, ispitan je i utjecaj povjerenja potrošača u svježe meso iz mesnica i svježe meso iz supermarketa na izbor najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Rezultati anketnog ispitivanja pokazali su da ispitanici iz grada imaju više povjerenja u mesnice i supermarkete kada kupuju svježe meso od ispitanika sa sela. Što su ispitanici zadovoljniji ponudom svježeg mesa, to imaju i više povjerenja u oba istraživana prodajna kanala. Također, rezultati istraživanja su pokazali da porastom povjerenja u prodajne kanale, raste i vjerojatnost odabira tih prodajnih kanala kao najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Ovim istraživanjem dobivene su korisne informacije za marketare u mesnom sektoru.

Ključne riječi

povjerenje potrošača; svježe meso; mesnica; supermarket

Hrčak ID:

179996

URI

https://hrcak.srce.hr/179996

Datum izdavanja:

10.4.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački talijanski španjolski

Posjeta: 2.609 *