Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.9.2.14
TRŽIŠNA UVJETOVANOST MENADŽMENTA OKOLIŠA U TURIZMU
Dora Smolčić Jurdana
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
U radu se u kontekstu uvjeta na globalnom svjetskom turističkom tržištu obraduje i definira značaj i uloga menadžmenta okoliša u turizmu. Upravo u turizmu menadžment okoliša ima najistaknutiju ulogu u odnosu na ostale gospodarske djelatnosti, te upravo je u turizmu najizraženija međusobna uvjetovanost između dobrog menadžmenta okoliša i uspjeha na tržištu.
U radu se u obrazlaže i problematika eko-marki, njihov značaj, ali i problemi utvrđivanja njihove pouzdanosti i vjerodostojnosti.
Ključne riječi
menadžment okoliša; turističko tržište; eko-marke; turistička potražnja
Hrčak ID:
181479
URI
Datum izdavanja:
30.12.2003.
Posjeta: 1.508 *