Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.14

TRŽIŠNA UVJETOVANOST MENADŽMENTA OKOLIŠA U TURIZMU

Dora Smolčić Jurdana ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.231 Kb

str. 153-162

preuzimanja: 423

citiraj


Sažetak

U radu se u kontekstu uvjeta na globalnom svjetskom turističkom tržištu obraduje i definira značaj i uloga menadžmenta okoliša u turizmu. Upravo u turizmu menadžment okoliša ima najistaknutiju ulogu u odnosu na ostale gospodarske djelatnosti, te upravo je u turizmu najizraženija međusobna uvjetovanost između dobrog menadžmenta okoliša i uspjeha na tržištu.
U radu se u obrazlaže i problematika eko-marki, njihov značaj, ali i problemi utvrđivanja njihove pouzdanosti i vjerodostojnosti.

Ključne riječi

menadžment okoliša; turističko tržište; eko-marke; turistička potražnja

Hrčak ID:

181479

URI

https://hrcak.srce.hr/181479

Datum izdavanja:

30.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.508 *