Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.7.1-2.3
VIŠEJEZIČNOST U TURIZMU
Nevenka Blažević
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Komunikacija predstavlja jednu od najvažnijih komponenti kvalitetne usluge u turizmu. Najvažnija pretpostavka za komunikaciju u turizmu je poznavanje stranih jezika, a bolja jezična kompetencija znači kvalitetniju uslugu.
Ovo istraživanje definira jezične potrebe u hrvatskom turizmu. Struktura stranih gostiju s obzirom na jezičnu pripadnost i rezultati provedene ankete pokazuju da bi turistički djelatnici trebali poznavati više stranih jezika. Najvažniji strani jezik za komunikaciju u turizmu je njemački, a slijede talijanski i engleski.
Ključne riječi
komunikacija u turizmu; višejezičnost; strani jezici; jezične potrebe; turistički djelatnici
Hrčak ID:
181674
URI
Datum izdavanja:
30.12.2001.
Posjeta: 2.145 *