Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.2.2

PROMET KAO ČIMBENIK TURISTIČKOG RAZVITKA "OPATIJSKE RIVIJERE"

Edna Mrnjavac ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.673 Kb

str. 51-64

preuzimanja: 945

citiraj


Sažetak

Da bi povratila "image" jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija Mediterana opatija
i njena Rivijera trebaju se vratiti izvornom prometnom konceptu koji je prije više od sto
godina omogućio kvalitetnu povezanost sa državama srednje Europe. Taj prometni model
obuhvaćao je tri elementa: povezanost s emitivnim tržištem, povezanost na lokalnoj razini
te organizaciju izleta radi povećanja atraktivnosti ponude i aktiviranja neposrednoga zaleđa.
Uz dobru cestovnu povezanost sa okruženjem, te relativno bogatu ponudu izleta,
organizacija prometa na lokalnoj razini izvorom je najvećega nezadovoljstva posjetitelja, te
će iziskivati i najveće investiranje u nove ekološki prihvatljive projekte. I promet u kretanju
i promet u mirovanju treba biti otvoren za radikalne zahvate, koji uz velika ulaganja
povećavaju indirektnu profitabilnost svih turističkih subjekata, rješavaju prometnu
podkapacitiranost ali istovremeno i sami pridonose atraktivnosti destinacije na kojoj
prometuju. 1

Ključne riječi

Hrčak ID:

181753

URI

https://hrcak.srce.hr/181753

Datum izdavanja:

30.7.2004.

Posjeta: 1.279 *