Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.10.2.2
PROMET KAO ČIMBENIK TURISTIČKOG RAZVITKA "OPATIJSKE RIVIJERE"
Edna Mrnjavac
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Da bi povratila "image" jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija Mediterana opatija
i njena Rivijera trebaju se vratiti izvornom prometnom konceptu koji je prije više od sto
godina omogućio kvalitetnu povezanost sa državama srednje Europe. Taj prometni model
obuhvaćao je tri elementa: povezanost s emitivnim tržištem, povezanost na lokalnoj razini
te organizaciju izleta radi povećanja atraktivnosti ponude i aktiviranja neposrednoga zaleđa.
Uz dobru cestovnu povezanost sa okruženjem, te relativno bogatu ponudu izleta,
organizacija prometa na lokalnoj razini izvorom je najvećega nezadovoljstva posjetitelja, te
će iziskivati i najveće investiranje u nove ekološki prihvatljive projekte. I promet u kretanju
i promet u mirovanju treba biti otvoren za radikalne zahvate, koji uz velika ulaganja
povećavaju indirektnu profitabilnost svih turističkih subjekata, rješavaju prometnu
podkapacitiranost ali istovremeno i sami pridonose atraktivnosti destinacije na kojoj
prometuju. 1
Ključne riječi
Hrčak ID:
181753
URI
Datum izdavanja:
30.7.2004.
Posjeta: 1.641 *