Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.15

ORGANIZACIJSKI PROBLEM UPRAVLJANJA DESTINACUOM

Hartmut Luft ; Fachhochschule Wilhelmshaven, Studiengang Tourismuswirtschaft, Wilhelmshaven, Deutschland


Puni tekst: njemački pdf 4.034 Kb

str. 211-227

preuzimanja: 585

citiraj


Sažetak

Upravljanje destinacijom znači koncentrirano poduzimanje aktivnosti od "gore prema dolje".
Različiti nositelji organizacijskih struktura su u prošlosti činili greške izjednačujući turističku destinaciju s jednim velikim geografskim područjem. S tim u svezi iskustvo je pokazalo da bi operativno poslovanje trebalo biti vođeno od centralnog nositelja tržišta.
U radu će se predstaviti jedna turistička organizacija koja koordinira ukupne marketing aktivnosti između nositelja organizacijskih struktura mjesta i njegova okruženja, te od jedne regije čini cjelovitu turističku ponudu. Upravljanje ponudom i poslovanje postaju primarne marketing aktivnosti.

Ključne riječi

upravljanje destinacijom; turistička destinacija; organizacijski koncept

Hrčak ID:

181999

URI

https://hrcak.srce.hr/181999

Datum izdavanja:

30.12.1999.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.489 *