Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.1.1.3
Sociokulturni profili turista ’94
Boris Banovac
; Pedagoški fakultet, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Autor u članku interpretira rezultate empirijskog istraživanja provedenog u tijeku turističke sezone ’94. na području Iste, Cresa i Lošinja. Glavna pažnja je usmjerena na analizu tipologije turista. U tom smislu istraživanje sociokulturnih profila turista provedeno je pomoću više grupa varijabli: 1. ranija turistička putovanja; 2. očekivanja od turističkog putovanja; 3. aktivnosti turista; 4. potrošnja turista. Na temelju rezultata istraživanja autor zaključuje da tipologija turista koji dolaze na spomenuto područje predstavlja važan element kako za osmišljavanje strategije turističkog razvoja, tako i za donošenje praktičnih odluka glede definiranja turističke ponude za sljedeću turističku sezonu.
Ključne riječi
tipologija turista; turističko putovanje; aktivnosti turista; zadovoljstvo putovanjem; potrošnja turista
Hrčak ID:
182679
URI
Datum izdavanja:
30.6.1995.
Posjeta: 1.410 *