Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.20

Marketing strategija uslužnih djelatnosti

Šime Šunić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.968 Kb

str. 191-200

preuzimanja: 1.311

citiraj


Sažetak

Budući da se gospodarstvo sve više razvija u smjeru uslužnih djelatnosti, nameće se potreba da marketing manageri, marketing stručnjaci i poduzetnici, što bolje upoznaju uslužne djelatnosti i njihovu važnost za gospodarstvo svake zemlje, pa i Hrvatske.
Usluge su neopipljive, nedjeljive, nepostojane i prolazne, pa svaki oblik usluga zahtijeva marketing strategiju. Naime, gospodarska uslužna djelatnost omogućava proizvodnji da premosti prostor ili segmente tržišta između proizvodnje i potrošnje, kako bi se u određenom vremenu i prostoru učinkovito zadovoljile potrebe potrošača i ostvarili ciljevi poduzeća, uz planiranu dobit ili profit. U prošlosti, uslužne djelatnosti su znatno zaostajale za proizvodnim poduzećima u usvajanju i primjeni marketing koncepcije, no sada se to znatno mijenja. Sukladno s iznesenim, marketing strategija u uslužnim djelatnostima
zahtijeva ne samo vanjski marketing, već i marketing unutar poduzeća, kako bi se motivirali djelatnici u pružanju usluga i podizanju razine kvalitete.

Ključne riječi

gospodarstvo; uslužne djelatnosti; usluge; proizvodnja; potrošači; prostor; marketing koncepcija; marketing strategija; motiviranost; aktivnosti; gospodarski subjekti; razvijene zemlje

Hrčak ID:

182702

URI

https://hrcak.srce.hr/182702

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.119 *