Prethodno priopćenje
BUDUĆI UČITELJI U MODELU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO
Mirjana Posavec
orcid.org/0000-0003-4816-5747
; Osnovna škola Ivana Rangera, Lepoglava, Hrvatska
Sažetak
Živimo u vremenu u kojem daljnji razvoj tržišne ekonomije uvjetuje i potrebu za inovativnim i poduzetničkim sposobnostima. Stoga se već duži niz godina stručnom i istraživačkom praksom pokušava izgraditi obrazovni model za učenike koji razvijaju svoje poduzetničke sposobnosti već u primarom obrazovanju. Međutim, zanemaruje se činjenica da bi i institucije visokog obrazovanja budućih učitelja trebale naporno raditi kako bi poboljšale teorijski sustav obrazovanja za poduzetništvo i ponudile svojim studentima teorijska, praktična i metodička znanja organizacijom različitih kolegija. Organizacija pedagoškog procesa nemoguća je bez znanstvenog modeliranja kroz sustav pedagoškog treninga, kao i proces formiranja kreativne kompetencije budućih učitelja primarnog obrazovanja. Poduzetništvo treba biti podržano fleksibilnim kurikulima koji razvijaju poduzetničku kompetenciju koji studentima – budućim učiteljima omogućuje razvoj tako da studenti mogu sudjelovati u projektima i učiti u novim obrazovnim okruženjima. Ovaj članak daje kratki uvod o tome što bi obrazovne institucije visokih učilišta trebale imati u novom tipu obrazovanja koje je preduvjet inovativnosti i kvalitetnom razvoju poduzetničke kompetencije.
Ključne riječi
učenička zadruga; odgoj i obrazovanje za poduzetništvo; poduzetnička kompetencija; primarno obrazovanje; učiteljski fakulteti
Hrčak ID:
183453
URI
Datum izdavanja:
26.6.2017.
Posjeta: 1.707 *