Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

RE-EVALUACIJA STRATEŠKOG MODELA TURISTIČKE DESTINACIJE – PRAKTIČKA IMPLEMENTACIJA TEORIJE I KONCEPTA

Marko Koščak ; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tony O’Rourke ; Institut za financije, London, Velika Britanija
Dinko Bilić ; Hrvatsko komunikološko društvo


Puni tekst: engleski pdf 558 Kb

str. 38-49

preuzimanja: 810

citiraj


Sažetak

U svom radu nastojimo identificirati ono što smatramo disfunkcionalnim barijerama u razvoju ekološki i ekonomski održivog turizma na lokalnoj razini. Pomaci na turističkom tržištu doveli su do inicijative, da se veća važnost pridaje onim kretanjima koja po svojoj prirodi imaju tendenciju ka lokalnoj orijentaciji, za razliku od nacionalno ili međunarodno usmjerenog koncepta. U našem smo istraživanju komparativno upotrijebili četiri studije slučaja u kojima je izražena prednost lokalno usmjerenih turističkih modela prema metodi „odozdo prema gore“, odnosno participativnog planiranja, u čijem je temelju koalicija ključnih lokalnih aktera posloženih obrnuto od modela „odozgo prema dolje“ utemeljenom na nacionalnim ili međunarodnim strukturama.

Ključne riječi

turistička destinacija, metoda "odozdo prema gore", lokalna koalicija, destinacijski menadžment

Hrčak ID:

183665

URI

https://hrcak.srce.hr/183665

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.212 *