Informatologia, Vol. 50 No. 1-2, 2017.
Izvorni znanstveni članak
E-OBRAZOVANJE S APEKTA POSLOVNIH PROCESA
Mira Mileusnić Škrtić
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Karolina Horvatinčić
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Anamarija Pisarović
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Važan preduvjet društveno-ekonomskog razvoja svake zemlje je visoka kvaliteta obrazovanja. U tom kontekstu e-obrazovanje postaje trend u suvremenoj nastavi. Povećano korištenje ICT-a i primjena novih pedagoških metoda samo su neke od karakteristika današnjih nastavnih metoda. Suvremene metode obrazovanja, koje impliciraju e-obrazovne programe kao jedan od rezultata korištenja ICT-a u obrazovanju, omogućavaju učenicima stjecanje znanja s udaljene lokacije sa ili bez mentora. Najupečatljivije značajke e-učenja su dijeljenje iskustava i rješenja za probleme s ostalim sudionicima u e-nastavi, te on-line testiranje. U ovom radu analiziramo odnos aktivnosti nastavnika i učenika u postupku e-nastave i e-učenja u smislu neprekidnog poboljšanja kvalitete e-obrazovanja kao obrazovnog postupka s jedne strane i razine stečenog znanja s druge strane. Nova hibridna organizacija obrazovanja (učionička nastava i nastava u virtualnom okruženju), u kojoj su poslovni procesi u sustavu obrazovanja kontinuirano podložni promjenama s ciljem postizanja što boljih rezultata, predstavlja odgovor na sve izazovnije zahtjeve tržišta i društva općenito.
Ključne riječi
poslovni procesi; e-učenje; istraživački projekti; tehnologija
Hrčak ID:
183667
URI
Datum izdavanja:
28.6.2017.
Posjeta: 1.953 *