Stručni rad
Analiza udžbenika za grupnu nastavu klavira za početnike mlađe školske dobi
Milena Milovanović
orcid.org/0000-0001-5299-4922
; Sveučilište u Novom Sadu, Akademija umjetnosti, Dramski odjel
Sažetak
Grupna nastava klavira primjenjuje se posljednjih godina u Srbiji kao novi
oblik rada s učenicima mlađe školske dobi. S obzirom na to da u Srbiji ne
postoji udžbenik kreiran posebno za takav oblik nastave, proučavanje inozemnih udžbenika predstavlja korak ka njenom razvoju. U ovom će radu
biti provedena komparativna analiza dvaju inozemnih udžbenika za grupnu
nastavu klavira za početnike mlađe školske dobi: Keyboard aktiv band 1&2,
Benthien, A. (1997.) i Suzuki piano school volume 1&2, Suzuki, S. (2008.).
Na temelju rezultata komparativne analize navedenih udžbenika u radu su formirane imlikacije za kreiranje udžbenika za grupnu nastavu klavira, koji
može biti korišten u Srbiji.
Ključne riječi
udžbenik; grupna nastava klavira; komparativna analiza
Hrčak ID:
187636
URI
Datum izdavanja:
16.1.2017.
Posjeta: 1.367 *