Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika
Didik Nurhadi
; Faculty of Engineering, State University of Malang
Siti Zahro
; Graduate School of Technological and Vocational Education, National Yunlin University of Science and Technology
Nyan-Myau Lyau
; Graduate School of Technological and Vocational Education, National Yunlin University of Science and Technology
Sažetak
Dugogodišnji propusti u akademskim kvalifikacijama nastavnika ne nestaju usprkos promjenama i unaprjeđenju obrazovne politike koju vlada stalno izrađuje. Ti propusti u konačnici rezultiraju postupnim smanjenjem kvalitete učenika strukovnih škola, što u posljednje vrijeme izaziva ozbiljnu zabrinutost na nacionalnoj razini. To smanjenje kvalitete manifestira se u činjenici da indonezijski učenici nemaju natjecateljski duh ni vještine na domaćem tržištu rada. S ciljem pronalaska kreativnog i učinkovitog rješenja tog problema, ovaj rad pokušava istražiti i opisati obrazovne politike i provedbu obrazovnih standarda od strukovnih nastavnika u zemlji u razvoju i u razvijenoj zemlji, u nadi da će to pomoći učenicima koji završe strukovne škole u stjecanju stručnih kvalifikacija. Primjenom kritičke etnografije, detaljne analize komentara profesora otkrivaju da je na većini sveučilišta u objema državama uobičajena praksa pri odabiru strukovnih nastavnika ta da se poštuje obrazovna politika kako bi se uspostavili pouzdani kriteriji za kvalificirane nastavnike u budućnosti. Čini se da takav program licenciranja nastavnika ima pozitivan utjecaj na dobrobit nastavnika u objema državama, no još uvijek postoji velika potreba za ostalim smjelim inovacijama bitnima za razvoj vještina i kvalifikacija nastavnika.
Ključne riječi
stručne kvalifikacije; licenciranje; vlada; priprema; kvaliteta
Hrčak ID:
187838
URI
Datum izdavanja:
29.9.2017.
Posjeta: 2.145 *